Mesafeli Satış Sözleşmesi
Mesafeli Satış Sözleşmesi
1. KAPSAM
Aşağıdaki şartlar ve koşullar, tüketiciler ve girişimciler tarafından çevrimiçi mağazamız aracılığıyla verilen tüm siparişler için geçerlidir. Tüketici, ağırlıklı olarak ne ticari ne de serbest meslek sahibi olmayan amaçlarla yasal bir işleme giren herhangi bir gerçek kişidir. Girişimci, yasal bir işlem gerçekleştirirken ticari veya bağımsız mesleki faaliyetlerini icra ederken hareket eden gerçek veya tüzel kişi veya yasal kapasiteye sahip bir ortaklıktır. Girişimci çelişkili veya tamamlayıcı genel hüküm ve koşullar kullanırsa, bunların geçerliliği burada çelişir; ancak bunu açıkça kabul etmişsek sözleşmenin bir parçası olur.
2. SÖZLEŞME ORTAKLARI, SÖZLEŞME SONUÇLARI, DÜZELTME OLANAKLARI
Ürünleri çevrimiçi mağazaya yerleştirerek, bu ürünler için bir sözleşme yapmak için bağlayıcı bir teklifte bulunuyoruz. Ürünlerimizi ilk etapta herhangi bir yükümlülük altına girmeden sepete atabilir ve siparişinizi oluşturmadan önce, sipariş sürecinde verilen ve açıklanan düzeltme araçlarını kullanarak girişlerinizi istediğiniz zaman düzeltebilirsiniz. Alışveriş sepetinde yer alan ürünler için sipariş ver butonuna tıklayarak teklifi kabul ettiğinizde sözleşme tamamlanmış olur. Siparişi gönderdikten hemen sonra başka bir onay e-postası alacaksınız.
3. SÖZLEŞME DİLİ, SÖZLEŞME METİN DEPOLAMA
Sözleşmenin akdedilmesi için kullanılabilecek dil(ler): İngilizce ve/ya Türkçe. Sözleşme metnini kaydediyor ve size sipariş verilerini ve hüküm ve koşullarımızı metin biçiminde gönderiyoruz. Güvenlik nedeniyle, sözleşme metnine artık internet üzerinden erişilemez.
4. TESLİMAT ŞARTLARI
Ücretsiz teslimat sağlıyoruz. Yalnızca kargo ile teslimatı sağlıyoruz. Ne yazık ki, ürünü mağazamızdan kendiniz almanız mümkün değildir.
5. ÖDEME
Aşağıdaki ödeme yöntemleri genellikle mağazamızda mevcuttur: Kredi kartı, banka kartı, havale. Sipariş sürecinde kredi kartı bilgilerinizi girin. Siparişinizi verdikten hemen sonra kartınızdan İyzico aracılığıyla ödeme alınacaktır.
6. CAYMA HAKKI
Tüketiciler, iptal politikasında açıklandığı gibi yasal cayma hakkına sahiptir. Girişimcilere gönüllü olarak geri çekilme hakkı tanınmaz.
7. BAŞLIK REZERVASYONU
Mallar, tamamen ödenene kadar bizim mülkiyetimizde kalır. Girişimciler için, devam eden bir iş ilişkisinden kaynaklanan tüm talepler tamamen çözülene kadar malların mülkiyetini saklı tutarız. Rezerve edilen malları olağan iş akışı içinde yeniden satabilirsiniz; bu yeniden satıştan doğan tüm talepleri - rezerve edilen malların birleştirilmiş veya yeni bir kalemle karıştırılmış olmasına bakılmaksızın - fatura tutarı tutarında önceden bize devrediyorsunuz ve biz de bu temliki kabul ediyoruz. Talepleri tahsil etme yetkiniz devam eder, ancak ödeme yükümlülüklerinizi yerine getirmezseniz alacakları kendimiz de tahsil edebiliriz. İsteğiniz üzerine, menkul kıymetlerin gerçekleştirilebilir değeri, muallak tazminat taleplerinin değerini %10'dan fazla aşarsa, hakkımız olan menkul kıymetleri serbest bırakacağız.
8. GARANTİ VE GARANTİLER
8.1 KUSUR SORUMLULUĞU
Aşağıda aksi açıkça kararlaştırılmadıkça, kusurlar için yasal sorumluluk hakkı geçerli olacaktır. Aşağıdaki kısıtlamalar ve sürelerin kısaltılması, bizim, yasal temsilcilerimizin veya vekil temsilcilerimizin neden olduğu hasara dayalı talepler için geçerli değildir:
- yaşam, uzuv veya sağlık açısından yaralanma durumunda,
- kasıtlı veya ağır ihmal nedeniyle görev ihlali ve hileli niyet durumunda,
- yerine getirilmesi sözleşmenin uygun şekilde yürütülmesi için gerekli olan ve sözleşme ortağının düzenli olarak güvenebileceği temel sözleşme yükümlülüklerinin ihlali durumunda (ana yükümlülükler),
- bir garanti vaadi kapsamında, mutabık kalınırsa, veya
- Ürün Sorumluluğu Yasası'nın uygulama kapsamı açık olduğu sürece.
Girişimciler üzerindeki kısıtlamalar: Girişimciler ile ilgili olarak, yalnızca kendi bilgilerimiz ve sözleşmede yer alan üreticinin ürün açıklamaları, malların kalitesine ilişkin bir anlaşma olarak geçerlidir; üreticinin kamuya açık beyanları veya diğer reklam beyanları için hiçbir sorumluluk kabul etmiyoruz. Girişimciler için, yeni üretilmiş ürünlerdeki kusurlara ilişkin hak talepleri için sınırlama süresi, riskin transferinden itibaren 14 gündür.
8.2 GARANTİLER VE MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Geçerli olabilecek ek garantiler ve bunların kesin koşulları hakkında bilgi, ürünle birlikte ve çevrimiçi mağazadaki özel bilgi sayfalarında bulunabilir.
9. SORUMLULUK
Bizim, yasal temsilcilerimiz veya vekil temsilcilerimiz tarafından neden olunan hasara dayalı taleplerden her zaman tam olarak sorumluyuz:
- yaşam, uzuv veya sağlık yaralanması durumunda,
- kasıtlı veya ağır ihmalkar bir görev ihlali durumunda,
- üzerinde anlaşmaya varılmışsa garanti taahhütleri için veya
- Ürün Sorumluluğu Yasası'nın uygulama kapsamı açık olduğu sürece.
Sözleşmenin düzgün bir şekilde ifası için yerine getirilmesi zorunlu olan ve sözleşme ortağının düzenli olarak güvenebileceği (ana yükümlülükler) sözleşmeden doğan temel yükümlülüklerin ihlali durumunda, kısmen hafif ihmal nedeniyle bizim, yasal temsilcilerimizin veya vekil temsilcilerimizin sorumluluğu, sözleşmenin akdedilmesi üzerine öngörülebilen ve meydana gelmesi tipik olarak beklenmesi gereken hasarla sınırlıdır. Aksi takdirde tazminat talepleri hariç tutulur.
10. ANLAŞMAZLIK ÇÖZÜMÜ
Avrupa Komisyonu, burada [https://ec.europa.eu/consumers/odr/] bulabileceğiniz çevrimiçi anlaşmazlık çözümü (OS) için bir platform sağlar. Tüketici tahkim kurulu huzurunda bir anlaşmazlık çözüm prosedürüne katılmaya ne mecburuz ne de istekliyiz.
11. SATIŞ SONRASI DESTEK HAKKINDA
Bayanay olarak müşterilerimizin memnuniyetini sağlama amacını güdüyoruz. Hasarlı veya defolu ürünlerde, bazı durumlarda bize göndermenize bile gerek kalmadan, diğer durumlarda ise bize göndererek iadesini yapabiliriz. Bu konuda müşterimizin hiç bir kargo ücreti ödemesine gerek kalmaz. Aksi durumda, ürün resimdekinden farksız bir şekilde gelmesi dahilinde, üründe hiç bir defo durumu olmaması durumunda kargo ücreti alıcı tarafından yapılır.
Distance Selling Agreement
1. SCOPE
The following terms and conditions apply to all orders placed by consumers and entrepreneurs through our online shop. A consumer is any natural person who enters into a legal transaction for purposes that are predominantly neither commercial nor self-employed. An entrepreneur is a natural or legal person or a partnership with legal capacity who acts in the exercise of his commercial or independent professional activities in the execution of a legal transaction. If the entrepreneur uses contradictory or complementary general terms and conditions, their validity is contradicted here; however, they become part of the contract if we have expressly agreed to this.
2. CONTRACTUAL PARTNERS, CONTRACTUAL RESULTS, CORRECTION POSSIBILITIES
By placing products in the online shop, we make a binding offer to conclude a contract for these products. You can initially add our products to the basket without any obligation and you can correct your entries at any time before placing your order, using the correction tools provided and explained in the ordering process. The contract is completed when you accept the offer by clicking the order button for the products in the shopping cart. You will receive another confirmation e-mail immediately after sending the order.
3. CONTRACT LANGUAGE, CONTRACT TEXT STORAGE
Language(s) that can be used to conclude the contract: English and/or Turkish. We save the contract text and send you the order data and our terms and conditions in text form. For security reasons, the contract text is no longer accessible via the Internet.
4. DELIVERY CONDITIONS
We offer free delivery. We only provide delivery by shipping. Unfortunately, it is not possible for you to pick up the product from our store.
5. PAYMENT
The following payment methods are generally available in our shop: Credit card, debit card, bank transfer. Please enter your credit card information during the ordering process. Payment will be collected from your card immediately after you place your order through Iyzico.
6. RIGHT OF WITHDRAWAL
Consumers have a statutory right of withdrawal, as explained in the cancellation policy. Entrepreneurs are not granted a voluntary right of withdrawal.
7. TITLE RESERVATION
The goods remain our property until fully paid. With regard to entrepreneurs, we reserve the right of ownership of the goods until all claims arising from an ongoing business relationship are completely settled. You may resell the reserved goods in the ordinary course of business; you hereby assign to us all claims arising from this resale - regardless of whether the reserved goods have been combined with or mixed with a new item - and we accept this assignment. Your authority to collect the claims continues; however, if you do not fulfill your payment obligations, we may also collect the receivables ourselves. At your request, we will release the securities we are entitled to if their realizable value exceeds the value of our claims against you by more than 10%.
8. WARRANTY AND GUARANTEES
8.1 LIABILITY FOR DEFECTS
Unless otherwise expressly agreed below, the statutory liability for defects applies. The limitations and reductions of time below do not apply to claims for damages caused by us, our legal representatives or agents:
- in case of injury to life, limb, or health,
- in case of intentional or grossly negligent breach of duty and fraudulent intent,
- in case of a guarantee commitment, or
- as long as the application scope of the Product Liability Act is clearly open.
For entrepreneurs, with regard to defects in newly manufactured products, the limitation period for claims is 14 days from the transfer of risk.
8.2 WARRANTIES AND CUSTOMER SERVICE
Information about any applicable additional warranties and their exact conditions can be found in the product together with and on special information pages in the online shop.
9. LIABILITY
We are always fully liable for damage claims caused by us, our legal representatives, or agents in cases of:
- injury to life, limb, or health,
- intentional or grossly negligent breach of duty,
- guaranteed commitments, or
- as long as the application scope of the Product Liability Act is clearly open.
In case of breach of essential contractual obligations necessary for the proper performance of the contract and on which the contracting partner regularly relies (essential obligations), our liability in the case of slight negligence is limited to the damage typically expected to occur, as long as this does not violate any legal provisions. Otherwise, claims for damages are excluded.
10. DISPUTE RESOLUTION
The European Commission provides a platform for online dispute resolution (OS), which can be found here [https://ec.europa.eu/consumers/odr/]. We are neither obliged nor willing to participate in a dispute resolution procedure before a consumer arbitration board.
11. AFTER-SALES SUPPORT
At Bayanay, we aim to ensure customer satisfaction. For damaged or defective products, in some cases you may not even need to send them to us, while in other cases, you can return them by sending them to us. In this regard, our customer does not incur any shipping costs. Otherwise, if the product is identical to the one in the image, and there is no defect in the product, the shipping cost will be covered by the recipient